Join now - be part of our community!

Sony Xperia 5 iii Android 12

profile.country.PL.title
Doministry
New

Kiedy kolejny update tego telefonu? Dsign skrótów jest tragiczny, to wina Google oczywiście. Za każdym razem jak na to patrzę to mi się robi niedobrze. Sam system jest okej, ale zmasakrowano również rozmiary interfejsu i czcionek - po raz pierwszy musiałem to zmieniać, żeby UI jakoś spójnie wyglądał. Po raz pierwszy UI od Sony wygląda gorzej... Oczywiście, poza tym cała reszta jest dobra. Jeśli chodzi o problemy - jest sprawnie poza dwiema sprawami: 1. Płynność UI pada kiedy odtwarzamy na przykład video na YouTube a równocześnie przewijamy kanał. Na Android 11 było super. 2. Tryb jednej ręki - kompletnym idiotyzmem jest usunięcie zmniejszającego się ekranu dla jednej ręki, zamiast tego mamy ekran opadający w dolną część, ale NIEFUNKCJONALNY. Żenada. Poza tym, telefon i system super.

4 REPLIES 4
profile.country.PL.title
Doministry
New

When is the next update of this phone? The shortcut design is tragic, it's Google's fault of course. Every time I look at it, it makes me sick. The system itself is okay, but the interface and font sizes were also massacred - this was the first time I had to change it to make the UI look consistent somehow. This is the first time Sony's UI looks worse ... Of course, the rest of it is good. As for the problems - it is efficient except for two things: 1. UI fluency crashes when we play, for example, a video on YouTube and scroll the channel at the same time. On Android 11, it was great. 2. One hand mode - it is complete idiocy to remove the shrinking screen for one hand, instead we have the screen falling to the bottom but NOT FUNCTIONAL. Embarrassment. Besides, the phone and the system are great.

profile.country.PL.title
Karolina_L

Dzień dobry,  Doministry,

czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam,  Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Doministry
New

Nie, nie kontakowałem się. 

profile.country.PL.title
Doministry
New

Kolejny problem:

Co jakiś czas nagrywanie filmu w Cinema Pro skutkuje plikiem którego nie można odtworzyć, który ma 0b.

To ogromny problem, używam telefonu do filmów.

Jest tu kto???