annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Gehoorbescherming volume

profile.country.NL.title
Jaimy25
Ontdekker

Gehoorbescherming volume

Goededag,

Ik ben de trotse eigenaar van de Sony Xperia 10 VI.

Had een vraag over het geluid:

Als ik muziek luister, dan kreeg ik op mijn vorige oude telefoon altijd een waarschuwing als het te hard staat. (Bescherming voor oren)

Ik luister altijd muziek via bluetooth met oordoppen of bedraad.

Ik geloof dat ik wel 1x de melding heb gehad op mn nieuwe Xperia. Maar nu niet meer.

Weet iemand hoe ik deze instelling weer activeer? Of is het na een update verdwenen?

Dank vast voor de reactie 😉

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als de gehoorbescherming aanwezig is in de software van de 10VI:

AI-overzicht
Om gehoorbescherming in Android uit te schakelen, moet je naar de instellingen gaan van je telefoon en de "Veiligheidshoofdtelefoon" of "Audio schakelen" optie uitzetten. Deze instelling is meestal te vinden onder "Geluid" of "Verbonden apparaten" in de instellingen. 

Meer uitleg:
  1. Ga naar Instellingen: Open de app Instellingen op je Android-apparaat. 

2. Vind "Geluid" of "Verbonden apparaten": Zoek naar een sectie met de naam "Geluid" of "Verbonden apparaten". 

3. Zoek de "Veiligheidshoofdtelefoon" of "Audio schakelen" optie: In de "Geluid" sectie kan je de "Veiligheidshoofdtelefoon" optie vinden. In de "Verbonden apparaten" sectie kan je de "Audio schakelen" optie vinden. 

4. Schakel de optie uit: Selecteer de "Veiligheidshoofdtelefoon" of "Audio schakelen" optie en zet hem uit. 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jaimy25
Ontdekker

Dank voor de reactie. Ik heb het nog niet kunnen vinden op het toestel. Maare is geen ramp 🙂