Deel jouw ervaring!
Hallo,
Over enkele dagen verloopt op mijn Sony F13M1E de proefversie van Mc.Afee Int.Séc.en daar ik nog +/- 11 maanden over heb van Kaspersky Pure zou ik dus Mc.Afee willen verwijderen.
Moet ik nu eerst via t' Configuratiescherm >Progr. en Onderdelen Mc.Afee verwijderen en daarna de Removal Tool MCPR van Mc.Afee laten lopen , of moet ik direct die tool gebruiken en NIET eerst via t' Configuratiescherm ?
Bedankt voor jullie antwoord
Grt - Jaguar
Message was edited by: jaguar39
beste Jaguar39,
Ikzelf doe alles via control panel (configuratie scherm) en dan verwijderen, hoewel wel altijd de HKEY op de Laptop blijft staan.
Als McAfee een unistall heeft staan in uw start en dan programma's, raad ik u dat aan. zoniet dan via control panel.
Ik hoop dat u zo verder komt.
Greetz,
Ghost
Beste Ghost,
Dus u zou die Rémoval Tool niet gebruiken, alhoewel ik denk dat die de restjes zoals die HKEY ook zal verwijderen.
En NEEN McAfee heeft GEEN unistall staan.
Toch bedankt voor uw reply.
Greetz Jaguar.
Dag Jaguar,
McAfee ZEKER NIET verwijderen via de normale weg (conf.scherm-progr) want volledig je systeem vertraagt dan en draait dol. De enige manier is via de removal van McAfee werken (gewoon te vinden op google).
Hoi Adkaren,
Bedankt voor uw reply doch moest McAfee verwijderen rond 5 juli ,
maar heb hem toen via die RemovalTool MCPR verwijderd en er dan mijn Kaspersky Pure op gezet en alles werkt toch normaal.
grt - Jaguar